К основному контенту

Scolopendra gigantea

Initially, the concept was conceived as an aircraft carrier, but the characteristics of the model allowed to call it the same low-orbiting ship. You can add a runway to the body and try to land on it on another plane in the air. This model is designed for an experienced user and for those who have everything in order with the imagination. Control is not ordinary, the steering wheels, stabilizers and other typical aircraft attributes are not! All the necessary maneuvers allow the implementation of four cohesive wings and eight rocket engines. The deflections of the wings are reminiscent of the motion of the feet of the centipede - simple and effective. Capable of the widest range of speeds: from 0 knots to 5 flies and heights to 100,000 feet, it is stable and predictable. Without the use of vertical traction, it can withstand a confidently minimal speed of 80 knots and is usually controlled by an autopilot. Excellent visibility and comfortable transparent panels, covering the shields, you can blindly use tools and a video camera to fly without problems. Dimensions are very large, in fact, this is the maximum possible. The model gradually glows red visually depending on the skin temperature. Visual and sound effect of transition to supersonic. A pulsating light-witch indicates the direction of the wind. A lot of sounds, a lot of animation, lots of unusual functions, for example, speed equalization for automatic hovering or automatic tracking of the glide behind the ship. Первоначально концепция была задумана как авиа несущий, но характеристики модели позволили называть её так-же низкоорбитальным кораблём. Вы можете добавить взлетно-посадочную полосу в тело и попытаться приземлиться на нее на другом самолете в воздухе. Эта модель предназначена для опытного пользователя и для тех, у кого все в порядке с воображением. Контроль не обычный, рули, стабилизаторы и других типичные атрибутов самолета нет! Все необходимые маневры позволяют реализовать четыре сплочённых крыла и восемь ракетных двигателей. Отклонения крыльев напоминают движение ножек сороконожки - простые и эффективные. Способный к самому широкому диапазону скоростей: от 0 узлов до 5 махов и высот до 100 000 футов, он стабилен и предсказуем. Без использования вертикальной тяги он выдерживает уверенно минимальную скорость 80 узлов и обычно контролируется автопилотом. Отличная видимость и удобные прозрачные панели, закрыв щиты, можно вслепую использовать инструменты и видеокамеру, чтобы летать без проблем. Размеры очень большие, по сути это максимально возможные. Модель постепенно светится красным визуально в зависимости от температуры обшивки. Визуальный и звуковой эффект перехода на сверхзвук. Пульсирующий свет-колдун указывает направление ветра. Множество звуков, много анимации, множество необычных функций, например, выравнивание скорости для автоматического зависания или автоматического слежения взглядом за скольжением корабля.
More my forum

Популярные сообщения из этого блога

Northrop F5E&CF116A

The model is fully ready
Bringing the flight model and some improvements, additions will be more, but they will be few noticeable eye and inexperienced users ...
 Модель уже полностью готова
Доведение полёта модели и некоторые улучшения,дополнения ещё будут, но они будут мало заметные глазу и неопытному пользователю ...
Актуальные ссылки доступны только здесь и на форуме, нигде более:
Обновлено 02/04/2018 12:00 L.T.
X-plane 10.51 model v0204

Обновлено 02/04/2018 12:00 L.T.

X-plane 11.20b3 model v0204

Необходима регистрация на форуме!




A flying boatmaster or forum for unsociable

The AT-99 “Scorpion” Gunship for x-plane

Helicopter AT-99 Scorpio class: "Mosquito" from the famous movie Avatar. The Scorpion is a proven “retro” design which functions well in the harsh Pandoran environment. Its ceramic bladed turbines are easily retuned to run in the denser Pandoran atmosphere. Its climb and hover performance are of course higher in the thicker air and lower gravity of Pandora, but its top speed is reduced significantly because of greater drag.
LINK